Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2008

Ο «Ήχος Πλάγιος. Μόνος…» στο Πολυβιβλιοπωλείο Μαλλιάρης Παιδεία – Ανατόλια

Οι εκδόσεις Ηλίας Μπαρτζουλιάνος
και το βιβλιοπωλείο Μαλλιάρης Παιδεία
σας προσκαλούν
στην παρουσίαση της συλλογής ποιημάτων
του Ιωάννη Τσιουράκη
με τίτλο
«Ήχος Πλάγιος. Μόνος…»


Για το βιβλίο θα μιλήσουν οι:
Τόλης Νικηφόρου, ποιητής – συγγραφέας

Κατερίνα Καριζώνη, ποιήτρια – συγγραφέας


Ποιήματα και κείμενα της συλλογής θα διαβάσει
η Κυβέλη Δραγούμη, ηθοποιός


Η παρουσίαση θα γίνει την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2008 και ώρα 19:00
στον χώρο του Πολυβιβλιοπωλείου Μαλλιάρης Παιδεία – Ανατόλια.
Δ. Γούναρη 39, τηλ. 2310277113, Θεσσαλονίκη


Εκδόσεις Ηλίας Μπαρτζουλιάνος
Σοφοκλέους 5, Αθήνα 10559, τηλ. 2103835421, 6977306160



Την διασκευή του τραγουδιού «Φίλε» ερμηνεύει η Ιωάννα Μητσιάκη.
Ιωάννα μου σ’ ευχαριστώ πολύ για το τραγούδι.

44 σχόλια:

ΑΝΤΩΝΗΣ Σ. είπε...

καλοτάξιδο, ήχε

ion είπε...

Να ακουστεί όμορφα η ψυχούλα σου γλυκέ μου.
ένα γλυκό φιλί για το ταξίδι των λέξεών σου σε άλλες ψυχές.
**

akb8862 είπε...

Φίλε καλή επιτυχία !
Ανάρτησα ήδη στο μπλογκ μου την παρούσα πρόσκληση σου. Να σου πω μόνο πως πρόσθεσα την ώρα της εκδήλωσης( δεν την αναγράφεις εδώ!) & την πόλη. Φυσικά εννοείται από το τηλ πρόθεμα 2310, μα καμιά φορά δεν εννοούνται & τα αυτονόητα.
Ως ώρα έβαλα 19.00 . Αν κάνω λάθος πες να το διορθώσω.
Να σαι οκ!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Καλή επιτυχία! Θα είμαστε όλοι εκεί...

ion είπε...

χαρά μου**

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Σ’ ευχαριστώ πολύ Τρελέ!

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Ίον μου, εύχομαι να βρουν κάπου να κουρνιάσουν κάποτε οι λέξεις.
Η ελπίδα μου.
Ένα κι από εμένα φιλί.

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

ΑΚΒ σ’ ευχαριστώ για την επισήμανση, έκανα την διόρθωση.
Δεν έχω λόγια να ευχαριστήσω, για όλα.
Να είσθε πάντοτε καλά.

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Καναρίνι μου όμορφο, θα σας περιμένω…

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Ίον μου από καρδιάς σ’ ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΗΧΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΤΕΛΕΙΑ!!

kanella16 είπε...

Καλοτάξιδο Ιωάννη, θα προσπαθήσω να έρθω..εύχομαι από τώρα τα καλύτερα, γιατί σου αξίζει.
Μ εκτίμηση
Ευγενια

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Χαίρομαι γιατί σου αξίζει !!
Τα ποιήματά σου ποταμοί ευαισθησίας !!
Να΄σαι πάντα δημιουργικός !!
Χαιρετισμούς από την μακρινή Σάμο

Fatale είπε...

¨Ήχε μου Σαλονικιέ,
μακριά να ακουστείς ..
καλή επιτυχία !!
αν τα καταφέρω θα είμαι εκεί..

Καλό Βράδυ..

γιάννης φιλιππίδης είπε...

ιωάννη μου

κοίτα να δεις που έτυχε, οι παρουσιάσεις των βιβλίων μας να ακολουθούν τόσο κοντά η μία την άλλη. με έναν τρόπο λοιπόν βρισκόμαστε και οι δύο σε «εμπύρετη κατάσταση»

εύχομαι τα καλύτερα στην πορεία της πρώτης σου ποιητικής συλλογής, που δοκιμάζει την τύχη της στα βιβλιοπωλεία. όλα θα πάνε καλά, γιατί το αξίζεις.

με την εκτίμηση και την αγάπη μου

Μαργαρίτα είπε...

Καλημέρα!!

Πόσο θα 'θελα εκεί να ήμουν!
Μπορώ όμως νοερά!! :)

Εύχομαι τα καλύτερα!!!

Να είσαι καλά***

Συννεφούλα είπε...

Καλοτάξιδο θα πω κι εγώ :)
Κάθε επιτυχία!!
φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!
κάθε σου όνειρο Αλήθεια
κι η πορεία του ανθόσπαρτη!

φιλί σιμά στην καρδιά

elenitheof είπε...

Ήχε μου, καλή επιτυχία. Είμαι σίγουρη ότι θα την έχεις μαζί σου πάντοτε γιατί είσαι μια ευαίσθητη ψυχή. Χαίρομαι γιατί τώρα τα όμορφα ποιήματά σου θα μπορούμε να τα διαβάσουμε και στο βιβλίο.

Βασιλική Ν. είπε...

Καλή επιτυχία και όλα θα πάνε τέλεια!
Πρώτα ο Θεός θα είμαι εκεί και μετά πάμε στον Ξεξάκη στον Ιανό! Φιλιά και καλή δύναμη!

Roadartist είπε...

Καλή επιτυχία και από εμένα..
Οτι καλύτερο και σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!..
Καλή δύναμη! Εύχομαι ολόψυχα κάθε επιτυχία!

fish eye είπε...

oμορφια μου, θα ειμαστε εκει..

σε φιλω
παντα επιτυχιες

Dee Dee είπε...

Ιωαννη μου

πολυ θα ηθελα να σε γνωρισω απο κοντα.....και να ακουσω τα ποιηματα σου απο την ομορφη φωνη της Κυβελης μας!! Εκεινη την ωρα δουλευω ομως, σχολαω αρκετα πιο αργα.

Σου ευχομαι παντα επιτυχιες και κουραγιο στις πιεσεις και τους αβολους ρολους του δρομου σου :) Το να προμοταρεις ενα δικο σου δημιουργημα ειναι πολυ δυσκολο, αβολο και ευθραυστο :) Κουραγιο Ιωαννη μου, εχεις ιδιαιτερη πενα και θα πας πολυ καλα!!!

Καλη επιτυχια!!

....και καλημερα βροχερη :)

anthrakoryxos είπε...

Την γενέθλια ημέρα μου!!
Καλοτάξιδο..

candy's τετραδιάκι είπε...

Καλη επιτυχια :)

Ανώνυμος είπε...

Στν Αθήνα πότε θα γίνει η παρουσίαση;

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Σ’ ευχαριστώ πολύ φάντασμα μου.
Όλα θα είναι όμορφα.

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Ευγενία μου θα σε περιμένω.
Εύχομαι να τα καταφέρεις.

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Αθηνά μου σ’ ευχαριστώ πολύ.
Περιμένω να ξεπεραστούν κάποια προβλήματα και θα κατέβω στο νησί μας.
Θα ήθελα να τα πούμε κι από κοντά.

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Fatale μου εύχομαι να τα καταφέρεις.
Θα χαρώ πολύ να σε δω ξανά.

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Γιάννη μου εμπύρετη δε λέει τίποτα…
Σ’ ευχαριστώ πολύ για της ευχές.

Εύχομαι όχι 3η έκδοση που κάνει το μικρούλι αχ αλλά 63η να φθάσει και να μην σταματήσει.

Να είσαι πάντοτε καλά φίλε μου.

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Μαργαρίτα μου να γνώριζες μονάχα πόσο μετράει τούτο το νοερά, να γνώριζες.
Από καρδιάς σ’ ευχαριστώ.

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Συννεφούλα μου σ’ ευχαριστώ πολύ.
Καλώς όρισες.

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Mist μου σ’ ευχαριστώ καρδιά μου.
Σ’ ευχαριστώ.

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Ελένη μου γνωρίζω ότι είναι λίγο δύσκολο μα περιμένω από τους πιο γενναίους εντυπώσεις.
Να είσαι πάντα ευτυχισμένη.
Καλή προσαρμογή στην Αθήνα.

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Βασιλική μου θα σας περιμένω με μεγάλη χαρά.
Καλή επιτυχία στον Μανώλη.

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Roadartist σ’ ευχαριστώ από καρδιάς.
Να είσαι πάντοτε καλά.

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Φεγγαραγκαλιά μου σας περιμένω, το γνωρίζεις.

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Dee Dee μου μπορούμε να κανονίσουμε μια συνάντηση κάποια άλλη στιγμή.
Όσο για την παρουσίαση μη γνοιάζεσαι, άλλωστε οι υποχρεώσεις είναι για τους ανθρώπους.
Να είσαι πάντοτε χαμογελαστή.

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Ανθρακωρύχε μου χρόνια σου πολλά από σήμερα.
Πιστεύω είμαι ο πρώτος που εύχεται.
Σ’ ευχαριστώ πολύ φίλε.

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Κάντυ μου σ’ ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου.

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Akama δε γνωρίζω να σου πω, ο Ηλίας ίσως έχει σχεδιάσει κάτι.
Για την ώρα πρέπει να ξεπερασθεί κάποιο δικό μου πρόβλημα που με κρατά δεσμευμένο στην Θεσσαλονίκη και δεν θα μπορέσω να κατέβω στην Αθήνα μήτε για την παρουσίαση του φίλου μου Γιάννη Φιλιππίδη στις 3 Δεκέμβρη.
Χάρηκα πολύ για την γνωριμία.

dyosmaraki είπε...

Καλή επιτυχία εύχομαι Ηχε μου. Λυπάμι που δεν θα μπορέσω να ανέβω Θεσσαλονίκη. Θα φροντίσω όμως να προμηθευτώ το βιβλίο σου.
Πολλές ευχές για ατελείωτες επιτυχίες
Φιλιά

Λία είπε...

Καλή επιτυχία!!!
Μακάρι να μπορούσα να 'ρθώ, αλλά έχω εργαστήριο και δεν προλαβαίνω:(
Το βιβλίο το διαβάζω συχνά όποτε έχω χρόνο:)