Δευτέρα 7 Μαΐου 2007

Ερωταπαντήσεις λοιπόν..!

Ευχαριστώ για την πρόσκληση aniaris.

1) Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Ο χτύπος της καρδιάς ανθρώπου λατρεμένου επάνω στο στήθος μου.

2) Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Ο ήχος του κινητού στις 05:13

3) Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Ειλικρινά δε θυμούμαι.

4) Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Η δύναμη να κατευθύνω τους γύρω.

5) Το βασικό ελάττωμά σας;
Η αδυναμία να διαχειριστώ τη δύναμή μου.

6) Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε όλα εκτός απ’ τα δικά μου.

7) Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με καμία.

8) Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Οι άνθρωποι που αντιλαμβάνονται διαφορετικά από τους πολλούς τον κόσμο γύρω τους.

9) Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Όπου η καρδιά μπορεί και γαληνεύει.

10) Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Σαχτούρης – Σεφέρης – Λειβαδίτης κ.α.

11) Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Την παλικαριά.

12) ... και σε μια γυναίκα;
Την δύναμη να στηρίζει.

13) Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Miles Davis

14) Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Κανένα

15) Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
" Η μοναξιά είναι από χώμα " - " Ο μικρός πρίγκιπας"

16) Η ταινία που σας σημάδεψε;
"The notebook"

17) Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Ο Γεώργιος Ιακωβίδης

18) Το αγαπημένο σας χρώμα;
Του ηλιοβασιλέματος μέσα στη θάλασσα

19) Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το χαμόγελο στα χείλη των απέναντι. Απίστευτό;

20) Το αγαπημένο σας ποτό;
Tequila

21) Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Που δεν έμαθα να αφήνω πίσω ανθρώπους και καταστάσεις.

22) Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Τους ανεύθυνους «ειδήμονες»

23) Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να χάνομαι στα λόγια των άλλων.

24) Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Αυτό που «αγωνίσθηκα» να κερδίσω. Η μοναξιά.

25) Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Δε λέω.

26) Ποιο είναι το μότο σας;
1ο Ό χρόνος είναι ένα παιγνίδι που δεν κερδίζουμε ποτέ.
2ο Ποτέ μη λες ποτέ και για τίποτε.

27) Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Πλήρης…

28) Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Αν πραγματικά ο κάθε ένας παίρνει σε τούτη τη ζωή ό, τι αξίζει.

29) Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Της Αγιότητας.

14 σχόλια:

melomenos είπε...

το χαμόγελο στα χείλη των απέναντι!!!
είσαι φοβερός!
καλώς σε βρήκα κι εγώ!
πολύ όμορφο το blog σου
καλησπέρα σου

patsiouri είπε...

Ο Θεός τί πιστεύεις πως θα απαντούσε στην ερώτησή σου???
( προσθέτω αλλη μία ερώτηση, καλώς σε βρήκα!)

mad2luv είπε...

ΧΑΧΑΧΑ!!!ΤΕΛΕΙΟ!!ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ..ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ...

ο δείμος του πολίτη είπε...

Οι ερωτήσεις αυτές μας βοηθούν να δούμε το άλλον και πιο βαθιά από ότι τα κείμενά του μας δείχνουν.

Ανώνυμος είπε...

melomenos
Ευχαριστώ πολύ.

patsiouri
Νιώθω ότι θα ρωτούσε "Εσύ τι πιστεύεις πως αξίζεις;"
Και τότε τι απάντηση δίδεις;

mad2luv
Έτσι δε γίνονται τα πιο καλά μαθήματα.
Μόνο τότε δε θυμόμαστε τα νοήματα τους;

δείμος του πολίτη
Και καλό και κακό τούτο.
Τα παιγνίδια των λέξεων καμιά φορά κρατάνε καλά κρυμμένα τα μυστικά τους.
Άλλωστε οι πολλοί λένε διάβασα κι όχι μελέτησα.
Ή μήπως λάθος;

melomenos – patsiouri – δείμος
Καλώς ήλθατε στους ήχους.

..αγγελόσκονη.. είπε...

μαθαίνεις πολλά για τον άλλο...από την ψυχολογική του κατάσταση μέχρι τα πιστεύω του :) ήχε μου πάντα χαμόγελα να έχουν οι απέναντι σου και να μην αντιμετωπίσεις ποτέ τον φόβο σου :) φιλάκια!!

Ανώνυμος είπε...

Προσπαθώ ...αγγελόσκονή.. προσπαθώ για τον φόβο.
Τα χαμόγελα μου είναι πιο εύκολα!
Σε φιλώ!

eρωτακι είπε...

Όμορφο σκιτσάρισμα του πορτρέτου σου, ήχε μου...
Φιλί... :)

hliaxtida είπε...

Αυτος ο μικρος πρίγκηπας...εχει παρει πολλών την καρδιά τελικα..

Ανώνυμος είπε...

...Και γύρισε προς την αλεπού.
- Γεια σου, είπε...
- Γεια σου, είπε η αλεπού. Να το μυστικό μου. Είναι πολύ απλό: δεν βλέπει κανείς πολύ καλά παρά μονάχα με την καρδιά. Ότι είναι σημαντικό, δεν το βλέπουν τα μάτια.
- Ότι είναι σημαντικό δεν το βλέπουν τα μάτια, επανέλαβε ο μικρός πρίγκιπας, για να το θυμάται.
- Είναι ο χρόνος που έχεις χάσει για το τριαντάφυλλό σου και που το κάνει τόσο σημαντικό.
- Είναι ο χρόνος που έχω χάσει για το τριαντάφυλλό μου... έκανε ο μικρός πρίγκιπας, για να το θυ-μάται.
- Οι άνθρωποι έχουν ξεχάσει αυτή την αλήθεια, είπε η αλεπού. Όμως εσύ δεν πρέπει να την ξεχάσεις. Να γίνεις υπεύθυνος για πάντα εκείνου που έχεις εξημερώσει. Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλό σου...
- Είμαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλό μου... επανέλαβε ο μικρός πρίγκιπας, για να μην το ξεχάσει.

BeBe είπε...

Για το 16 έχω να πω τα συγχαρητήριά μου. Δύσκολα ένας άντρας θα ομολογούσε πως τον σημάδεψε μια τέτοια ταινία.

Ανώνυμος είπε...

Κάθε φορά νιώθω ένα σύγνεφο να πλησιάζει στα μάτια και να ξεσπά.
Κάθε φορά!

Ιωαννα είπε...

Σχεδον αυτοβιογραφικη παρουσιαση .

Ειμαστε υπευθυνοι για τον εαυτο μας .



Ιωαννα


Σε ανακαλυψα ας το πουμε ετσι απο ενα απο τα πολλα σχολια που κατεθεσες στην Ναταλια .
Δεν τα διαβασα ολα αλλα αν σου αφηνει μια γευση γαληνης μου χαρισες ενα πρωινιατικο χαμογελο ειρηνης

Ανώνυμος είπε...

Χαιρουμαι που ήρθες Ιωάννα.

Έχω ξεμάθει από ψέματα.
Μ' έχουν πονέσει.

Προσμένω την ειρήνη σου, την γαλήνη που έφερες το rococo κι εσένα να έλθετε ξανά.